Atsitikus draudiminiam įvykiui (žalai) patiriame eilę problemų: - gaištamas laikas dokumentų forminimui įvairiose įstaigose, - griūva iš anksto suplanuoti darbai, - reikia skirti begalę laiko, bei nevisai teigiamų emocijų automobilio remontui ir t.t. Patikėkite šias problemas MIGRAS kolektyvui.
Konsultacijos telefonu atsitikus draudiminiam įvykiui; Reikalui esant automobilio transportavimas iš įvykio vietos;
Pranešimų apie draudiminį įvykį įforminimas Draudėjui
(klientui) patogioje vietoje, pagal draudimo bendrovės reikalavimus;
Pranešimas apie draudiminį įvykį draudikui, Draudėjo
(kliento) atstovavimas, sudarant transporto priemonės defektaciją,
pagal draudimo bendrovės reikalavimus ir terminus; Remontui reikalingų detalių paieška ir tiekimas;
Automobilio paėmimas iš
Draudėjui(klientui) patogios vietos ir transportavimas iki remonto
įstaigos; Remonto sąmatos suderinimas su draudimo bendrove; Remonto darbų kokybės kontrolė ir terminų optimizavimas;
Automobilio grąžinimas Draudėjui
(klientui) jam patogioje vietoje ir laiku.
Paslaugos privalumai: Įmonės darbuotojai visą darbo laiką gali dirbti tiesioginį savo darbą; Nereikia
samdyti papildomo personalo draudiminių įvykių (žalų)
sureguliavimui; Transporto priemonės paėmimas
ir pristatymas klientui patogioje vietoje.
Šios paslaugos Jums nieko nekainuoja! |